poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Coś o mnie! :3

Część!A więc tak, mam na imię Żaklina uwielbiam dobre książki oraz filmy nie lubię się uczyć, ale muszę,kocham spędzać czas na pisaniu i innych bzdetach,mam nie całe piętnaście lat i pomysł na bloga.Resztę podesłała mi też blogerka Izabela Samojluk,jej blog jest na moim w "Czytam i polecam" czyli  "Ty+Ja=Nic dobrego"(Zapraszam serdecznie do jego czytania). Przez nią się zainspirowałam.Mam nadzieję,że będę pisała z przyjemnością i że podpasują Wam moje wpisy,więc bez dłuższego adułu czekam na jak najwięcej komentarzy i subskrypcji.Dziękuje i miłego czytania :)

2 komentarze:

  1. Dzięki za polecenie :*
    Ps. Już ja ci komy załatwie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok,xD :D...Czytaj kolejny rozdział....opisałam swój ideał chłopaka + jest pyskaty jak Ty <3

    OdpowiedzUsuń